Anonym spørreundersøkelse

Svar på spørsmål om din rusmiddelbruk, og bli med på å forme fremtidens rusmiddelpolitikk!

Anonym undersøkelse

Svar på spørsmål om din rusmiddelbruk, og bli med på å forme fremtidens rusmiddelpolitikk!

Beinet hovner opp da jeg tar amfetamin

Brukt amfetamin daglig i 3 år. Jeg hadde blodpropp i høyre bein for litt over et år siden og har hatt problemer med at beinet hovner opp da jeg tar amfetamin. Blander jeg med kasol blir det verre. Hva burde jeg fj

mann/gutt |
39 år |
innlandet

  Rusinfo svarer:

Det høres ikke helt bra ut. Oppfordringen herfra vil jo i første omgang være at du sjekker opp dette med helsepersonell, som kan gjøre en kvalifisert vurdering, og følge deg opp videre ved behov. For eksempel fastlege eller legevakt, eller eventuelt feltpleie, ambulant team e.l. dersom dette tilbys i ditt nærområde.

Ellers – siden du har hatt en blodpropp, og du opplever uvanlige symptomer som følge av rusbruken, så tenker vi jo helst at du bør kutte ut (eller kraftig ned) bruken av amfetamin, for så vidt også Ksalol. Hvis dette er noe du vil snakkes nærmere om, må du gjerne ta kontakt med oss på chat eller telefon i åpningstidene, så kan vi se på ulike fremgangsmåter. Se gjerne også våre guider Hjelp til å slutte med amfetamin og benzodiazepiner.

Var du fornøyd med svaret? Gi oss tilbakemelding her!

Send inn spørsmål

Personlig kodeord Finn tilbake til ditt spørsmål ved å lage et kodeord du senere kan søke med. Du får svar så fort som mulig, innen en uke.
NB! RUSinfo er en anonym tjeneste. Unngå å oppgi personopplysninger i ditt kodeord.  

Send inn spørsmål

Personlig kodeord Finn tilbake til ditt spørsmål ved å lage et kodeord du senere kan søke med. Du får svar så fort som mulig, innen en uke.
NB! RUSinfo er en anonym tjeneste. Unngå å oppgi personopplysninger i ditt kodeord.  

fant du ikke det du lette etter?

Personlig kodeord Finn tilbake til ditt spørsmål ved å lage et kodeord du senere kan søke med. Du får svar så fort som mulig, innen en uke.
NB! RUSinfo er en anonym tjeneste. Unngå å oppgi personopplysninger i ditt kodeord.  

Velkommen til RUSinfo!

Tirsdag 25. juni holder tjenesten stengt!