Kastet opp etter amfetamin bruk?

Har kastet opp 4 ganger etter amfetamin bruk. Kun brukt litt under 2 gram , på 3 dag. er det amfetaminen kroppen reagerer på eller er det noe dårlig reaksjon på produktet som kroppen reagerer på?

mann/gutt |
32 år |
rogaland

  Rusinfo svarer:

Vi vet ikke hvor tilvent du er og om du har en høy toleranse for amfetamin, men det er en ganske stor dose du har brukt. Kvalme kan være en bivirkning ved bruk, og kan medføre oppkast. Men, vi kan ikke si for sikkert at det er det som har skjedd med deg. Du kan jo tilfeldigvis ha blitt matforgiftet eller fått en virus- eller bakteriell infeksjon samtidig. Hvis du ikke blir bedre eller fortsatt plages av oppkast anbefaler vi deg å  oppsøke lege.

Send inn spørsmål

Personlig kodeord Finn tilbake til ditt spørsmål ved å lage et kodeord du senere kan søke med. NB! RUSinfo er en anonym tjeneste. Unngå å oppgi personopplysninger i ditt kodeord. Du får svar så fort som mulig, innen en uke.
NB! Dersom ditt spørsmål gjelder vanlig bruk av medisiner, må vi dessverre be deg ta opp dette med lege eller annet helsepersonell. Det blir en type rådgivning vi ikke kan gi.

Send inn spørsmål

Personlig kodeord Finn tilbake til ditt spørsmål ved å lage et kodeord du senere kan søke med. NB! RUSinfo er en anonym tjeneste. Unngå å oppgi personopplysninger i ditt kodeord. Du får svar så fort som mulig, innen en uke.
NB! Dersom ditt spørsmål gjelder vanlig bruk av medisiner, må vi dessverre be deg ta opp dette med lege eller annet helsepersonell. Det blir en type rådgivning vi ikke kan gi.

fant du ikke det du lette etter?

Personlig kodeord Finn tilbake til ditt spørsmål ved å lage et kodeord du senere kan søke med. NB! RUSinfo er en anonym tjeneste. Unngå å oppgi personopplysninger i ditt kodeord. Du får svar så fort som mulig, innen en uke.
NB! Dersom ditt spørsmål gjelder vanlig bruk av medisiner, må vi dessverre be deg ta opp dette med lege eller annet helsepersonell. Det blir en type rådgivning vi ikke kan gi.

Velkommen til RUSinfo!

HAP-app: Det har vist seg at appen trenger full oppgradering for å virke som den skal i iOS. Vi har funnet et firma som vil jobbe med oppgraderingen, men det kan ta litt tid og vi beklager til alle som savner appen.