Anonym spørreundersøkelse

Svar på spørsmål om din rusmiddelbruk, og bli med på å forme fremtidens rusmiddelpolitikk!

Anonym undersøkelse

Svar på spørsmål om din rusmiddelbruk, og bli med på å forme fremtidens rusmiddelpolitikk!

Har brukt lyrica mot smerter i 2 år.

Hei.

Har brukt lyrica mot smerter i 2 år. Har brukt meir enn eg skal, har trappa ned til normal dose. 300*2 , men gjekk på ein smell igjen.
Eg merker om eg ikkje tar lyrica / eller lavere doser så blir eg heilt skada i hovudet. Klarer ikkje tenke, alt går treigt tankemessige osv. er dette normalt ?
Redd eg blir slik om eg sluttar heilt ein dag.

kvinne/jente |
27 år |
vestland

  Rusinfo svarer:

Ja, det er helt normalt å få en reaksjon eller abstinenser når man prøver å trappe ned eller slutter med Lyrica. Abstinensene vil gradvis gå over etterhvert som du er på stabilisert dose. Det samme gjelder hvis du prøver å slutte helt – da vil du også kunne få abstinenser, men dette vil gi seg etterhvert.

Var du fornøyd med svaret? Gi oss tilbakemelding her!

Send inn spørsmål

Personlig kodeord Finn tilbake til ditt spørsmål ved å lage et kodeord du senere kan søke med. Du får svar så fort som mulig, innen en uke.
NB! RUSinfo er en anonym tjeneste. Unngå å oppgi personopplysninger i ditt kodeord.  

Send inn spørsmål

Personlig kodeord Finn tilbake til ditt spørsmål ved å lage et kodeord du senere kan søke med. Du får svar så fort som mulig, innen en uke.
NB! RUSinfo er en anonym tjeneste. Unngå å oppgi personopplysninger i ditt kodeord.  

fant du ikke det du lette etter?

Personlig kodeord Finn tilbake til ditt spørsmål ved å lage et kodeord du senere kan søke med. Du får svar så fort som mulig, innen en uke.
NB! RUSinfo er en anonym tjeneste. Unngå å oppgi personopplysninger i ditt kodeord.