Anonym spørreundersøkelse

Svar på spørsmål om din rusmiddelbruk, og bli med på å forme fremtidens rusmiddelpolitikk!

Anonym undersøkelse

Svar på spørsmål om din rusmiddelbruk, og bli med på å forme fremtidens rusmiddelpolitikk!

Er dette normalt? Vil det gi seg?

Jeg tok MDMA eller Ecstasy for første gang på lørdag kveld. Tok bare en litt under en halv tablett, da jeg dette var første gang. Jeg var med en jeg var trygg på, og det var en bra opplevelse. Men ikke så bra at jeg har lyst til å gjøre det igjen. På søndag var jeg svært sliten. Null matlyst og ganske kvalm. I dag tirsdag er det akkurat det samme. Ikke kastet opp, men null matlyst og veldig kvalm. Når jeg var i rusen spente jeg også kjeven veldig mye, og er ganske sår.
Er dette normalt? Vil dette gi seg? Er det pga MDMA? Jeg kan ikke se en annen grunn.
Takk på forhånd.

kvinne/jente |
28 år |
Østfold

  Rusinfo svarer:

Ja, dette er nok ganske sikkert på grunn av MDMA. Det du beskriver er helt typiske symptomer på MDMA-ettervirkninger. Dette går over helt av seg selv gradvis, sannsynligvis i forholdsvis nær fremtid. Forsøk å få i deg passe med næring og væske, dette kan bidra til å fremskynde prosessen noe. God bedring!

Var du fornøyd med svaret? Gi oss tilbakemelding her!

Send inn spørsmål

Personlig kodeord Finn tilbake til ditt spørsmål ved å lage et kodeord du senere kan søke med. Du får svar så fort som mulig, innen en uke.
NB! RUSinfo er en anonym tjeneste. Unngå å oppgi personopplysninger i ditt kodeord.  

Send inn spørsmål

Personlig kodeord Finn tilbake til ditt spørsmål ved å lage et kodeord du senere kan søke med. Du får svar så fort som mulig, innen en uke.
NB! RUSinfo er en anonym tjeneste. Unngå å oppgi personopplysninger i ditt kodeord.  

fant du ikke det du lette etter?

Personlig kodeord Finn tilbake til ditt spørsmål ved å lage et kodeord du senere kan søke med. Du får svar så fort som mulig, innen en uke.
NB! RUSinfo er en anonym tjeneste. Unngå å oppgi personopplysninger i ditt kodeord.