Anonym spørreundersøkelse

Svar på spørsmål om din rusmiddelbruk, og bli med på å forme fremtidens rusmiddelpolitikk!

Anonym undersøkelse

Svar på spørsmål om din rusmiddelbruk, og bli med på å forme fremtidens rusmiddelpolitikk!

Svimmel og pulsering i hodet etter bruk av MDMA og kokain

Kjæresten min tok knips/ecstasy forrige lørdag, da tok han 1,5 å alt var fint. Dagen etter på (søndag) ble jeg med å vi tok 2 hver. Mandagen så tok vi 3 hver og så hadde vi 2g kokain vi tok i tillegg. Så på tirsdag og onsdag tok vi ingenting. Torsdag derimot gikk det tøffere for seg, jeg tok 4 knips og han tok ca 7. Så fredagen tok vi 2g kokain. Torsdagen og fredagen var det lite søvn å vi merket mot lørdagskvelden at vi følte oss helt jævlie men det var normalt etter omstendighetene. Men så søndag og idag (mandag) har det bare forverret seg og vi er begge fortsatt svimmle ofte. Vi har blitt kvitt den depressive følelsen som er vanlig etter slike dager men vi merker ofte svimmelhet og kjæresten min har en følelse av kraftig pulsering i hodet som kommer og går som gjør at han føler han skal svime av av og til.

mann/gutt |
20 år |
nordland

  Rusinfo svarer:

Det å bruke såpass mye sentralstimulerende på så få dager kan være hardt for kroppen, særlig når dere sover lite og kanskje ikke får i dere nok væske og energi. Det er ikke uvanlig at man kan føle seg på svimle, litt utenfor seg selv og ha hjertebank i noen dager eller opp til en uke etterpå.

Dersom tiden går uten at dere merker noen bedring kan det være lurt å ta en generell helsesjekk hos lege for å utelukke at det er noe annet som er årsaken.

Var du fornøyd med svaret? Gi oss tilbakemelding her!

Send inn spørsmål

Personlig kodeord Finn tilbake til ditt spørsmål ved å lage et kodeord du senere kan søke med. Du får svar så fort som mulig, innen en uke.
NB! RUSinfo er en anonym tjeneste. Unngå å oppgi personopplysninger i ditt kodeord.  

Send inn spørsmål

Personlig kodeord Finn tilbake til ditt spørsmål ved å lage et kodeord du senere kan søke med. Du får svar så fort som mulig, innen en uke.
NB! RUSinfo er en anonym tjeneste. Unngå å oppgi personopplysninger i ditt kodeord.  

fant du ikke det du lette etter?

Personlig kodeord Finn tilbake til ditt spørsmål ved å lage et kodeord du senere kan søke med. Du får svar så fort som mulig, innen en uke.
NB! RUSinfo er en anonym tjeneste. Unngå å oppgi personopplysninger i ditt kodeord.