Anonym spørreundersøkelse

Svar på spørsmål om din rusmiddelbruk, og bli med på å forme fremtidens rusmiddelpolitikk!

Anonym undersøkelse

Svar på spørsmål om din rusmiddelbruk, og bli med på å forme fremtidens rusmiddelpolitikk!

Stusser over hvorfor jeg får lav/lavere puls etter å ha inntatt amfetamin

Hei
Jeg sniffer amfetamin noen ganger og jeg stusser over hvorfor jeg får lav/lavere puls etter å ha inntatt det? Jeg får en puls på 60-80 og får er rar følelse i brystet. Det går over etter 1-2 timer og får normal puls etter det. (vanligvis fra 90-120).
Kan det ha sammenheng med at jeg har ADD? Synes det er litt rart da en egentlig skal få økt puls.

mann/gutt |
20 år |
oslo

  Rusinfo svarer:

Dette svaret er mer enn ett år gammelt. Endringer i lov- og regelverk kan ha skjedd siden publisering.

Amfetamin gir vanligvis høyere puls. Hvis du reagerer annerledes, vil vi nødig spekulere i årsakene til dette. Om det er grunnet ADD eller andre ting, må du nesten finne ut av sammen med legen din.

Var du fornøyd med svaret? Gi oss tilbakemelding her!

Send inn spørsmål

Personlig kodeord Finn tilbake til ditt spørsmål ved å lage et kodeord du senere kan søke med. Du får svar så fort som mulig, innen en uke.
NB! RUSinfo er en anonym tjeneste. Unngå å oppgi personopplysninger i ditt kodeord.  

Send inn spørsmål

Personlig kodeord Finn tilbake til ditt spørsmål ved å lage et kodeord du senere kan søke med. Du får svar så fort som mulig, innen en uke.
NB! RUSinfo er en anonym tjeneste. Unngå å oppgi personopplysninger i ditt kodeord.  

fant du ikke det du lette etter?

Personlig kodeord Finn tilbake til ditt spørsmål ved å lage et kodeord du senere kan søke med. Du får svar så fort som mulig, innen en uke.
NB! RUSinfo er en anonym tjeneste. Unngå å oppgi personopplysninger i ditt kodeord.