Er det farlig hvis noen har tatt overdose 6,8mg/kg equasym depot over 7t og 20min

Er det farlig vis noen har tatt overdose 6,8mg/kg equasym depot over 7t og 20min

kvinne/jente |
14 år |
viken

  Rusinfo svarer:

Vi minner om at RUSinfo ikke er en akuttjeneste og at det kan ta opptil flere dager før du får svar på et spørsmål som blir sendt inn. Trenger du akutt hjelp må du ringe 113.

Oppstart av Equasym depot krever nøye dosetitrering, som betyr at en endrer dosen gradvis samtidig som man vurderer effekten, bivirkninger og blodprøver. Den anbefalte daglige startdosen er tabletter på 5 mg 1-2 ganger daglig, og kan ved behov økes til ukentlige trinn på 5-10 mg.

6,8 mg / kg høres sånn sett ut som en overdosering. Du kan lese mer om overdosering av Equasym Depot her.

Vi vil anbefale deg å ta kontakt med legevakt (116 117) eller Giftinformasjonen (22 59 13 00) så raskt som mulig. Begge er døgnåpne.

Send inn spørsmål

Personlig kodeord Finn tilbake til ditt spørsmål ved å lage et kodeord du senere kan søke med. NB! RUSinfo er en anonym tjeneste. Unngå å oppgi personopplysninger i ditt kodeord. Du får svar så fort som mulig, innen en uke.

Send inn spørsmål

Personlig kodeord Finn tilbake til ditt spørsmål ved å lage et kodeord du senere kan søke med. NB! RUSinfo er en anonym tjeneste. Unngå å oppgi personopplysninger i ditt kodeord. Du får svar så fort som mulig, innen en uke.

fant du ikke det du lette etter?

Personlig kodeord Finn tilbake til ditt spørsmål ved å lage et kodeord du senere kan søke med. NB! RUSinfo er en anonym tjeneste. Unngå å oppgi personopplysninger i ditt kodeord. Du får svar så fort som mulig, innen en uke.

Velkommen til RUSinfo!

HAP-app: Det har vist seg at appen trenger full oppgradering for å virke som den skal i iOS. Vi har funnet et firma som vil jobbe med oppgraderingen, men det kan ta litt tid og vi beklager til alle som savner appen