Paracetamol og smerter

jeg har en ny fastlege som har permisjon på ubestemt tid,så jeg går til vikar lege og jeg har vont i høyre side i ribbeina fikk jeg vit da jeg var på legevakten,beinbrest har fått en stor boks med paracett 1 g paracetamol tablette de har jeg nå gått på i en måned men jeg merker ikke noe forskjell.det er like vont ende i 1mnd har jeg gått på paracet 1 g nå,jeg er oppe gående hva kan jeg gjør for å få bedre hjelp har veldig vont når jeg legger meg å ligge på høyre side i sengen vikar lege sier det går over av seg selv kan jeg være så trygg på det,har tatt paracett 1 g i en mnd nå jeg har like vont enda hva gjør jeg.skal jeg gå til legen å få hjelp. eller gå til en ny lege hva gjør jeg.jeg liker ikke å ha vikar lege.så hva kan jeg gjøre.

kvinne/jente |
46 år |
rogaland

  Rusinfo svarer:

Vi er ikke helsepersonell og kan dessverre ikke svare på spørsmål om smerter i ribbein. Men vi tenker at det er lurt å oppsøke lege igjen siden du ikke føler deg noe bedre. Hvis du ikke liker vikarlegen du har gått til kan du forsøke å få time hos en annen lege eller oppsøke en privatpraktiserende lege.

Du skriver også at du har brukt paracetamol en stund nå uten at det har hatt noen smertestillende effekt. Om du tror du trenger annen smertelindring er dette også noe du må ta opp med lege.

Send inn spørsmål

Personlig kodeord Finn tilbake til ditt spørsmål ved å lage et kodeord du senere kan søke med. NB! RUSinfo er en anonym tjeneste. Unngå å oppgi personopplysninger i ditt kodeord. Du får svar så fort som mulig, innen en uke.
NB! Dersom ditt spørsmål gjelder vanlig bruk av medisiner, må vi dessverre be deg ta opp dette med lege eller annet helsepersonell. Det blir en type rådgivning vi ikke kan gi.

Send inn spørsmål

Personlig kodeord Finn tilbake til ditt spørsmål ved å lage et kodeord du senere kan søke med. NB! RUSinfo er en anonym tjeneste. Unngå å oppgi personopplysninger i ditt kodeord. Du får svar så fort som mulig, innen en uke.
NB! Dersom ditt spørsmål gjelder vanlig bruk av medisiner, må vi dessverre be deg ta opp dette med lege eller annet helsepersonell. Det blir en type rådgivning vi ikke kan gi.

fant du ikke det du lette etter?

Personlig kodeord Finn tilbake til ditt spørsmål ved å lage et kodeord du senere kan søke med. NB! RUSinfo er en anonym tjeneste. Unngå å oppgi personopplysninger i ditt kodeord. Du får svar så fort som mulig, innen en uke.
NB! Dersom ditt spørsmål gjelder vanlig bruk av medisiner, må vi dessverre be deg ta opp dette med lege eller annet helsepersonell. Det blir en type rådgivning vi ikke kan gi.

Velkommen til RUSinfo!

HAP-app: Det har vist seg at appen trenger full oppgradering for å virke som den skal i iOS. Vi har funnet et firma som vil jobbe med oppgraderingen, men det kan ta litt tid og vi beklager til alle som savner appen.