Var så dum at jeg tok kokain, nå sliter jeg med angst for hjertet

Var så dum at jeg tok kokain, merke ingen ting dagen der på men nå sliter jeg mef angst for hjerte og får ikkr søvn på grunn av hjerte

mann/gutt |
19 år |
innlandet

  Rusinfo svarer:

Leit å høre at du ikke føler deg bra, men her er vi usikre på hva du lurer på i forbindelse med dette.

Kokain er skadelig for hjertet, men plager av typen du nevner vil som regel gå over en stund etter at man slutter å bruke stoffet.

Om plagene forblir og du fremdeles føler deg dårlig etter flere dager, anbefaler vi at du tar kontakt med lege eller legevakt for å be om råd. Du kan også kontakte Helsestasjon for ungdom i din kommune.

Var du fornøyd med svaret? Gi oss tilbakemelding her!

Send inn spørsmål

Personlig kodeord Finn tilbake til ditt spørsmål ved å lage et kodeord du senere kan søke med. NB! RUSinfo er en anonym tjeneste. Unngå å oppgi personopplysninger i ditt kodeord. Du får svar så fort som mulig, innen en uke.
NB! Dersom ditt spørsmål gjelder vanlig bruk av medisiner, må vi dessverre be deg ta opp dette med lege eller annet helsepersonell. Det blir en type rådgivning vi ikke kan gi.

Send inn spørsmål

Personlig kodeord Finn tilbake til ditt spørsmål ved å lage et kodeord du senere kan søke med. NB! RUSinfo er en anonym tjeneste. Unngå å oppgi personopplysninger i ditt kodeord. Du får svar så fort som mulig, innen en uke.
NB! Dersom ditt spørsmål gjelder vanlig bruk av medisiner, må vi dessverre be deg ta opp dette med lege eller annet helsepersonell. Det blir en type rådgivning vi ikke kan gi.

fant du ikke det du lette etter?

Personlig kodeord Finn tilbake til ditt spørsmål ved å lage et kodeord du senere kan søke med. NB! RUSinfo er en anonym tjeneste. Unngå å oppgi personopplysninger i ditt kodeord. Du får svar så fort som mulig, innen en uke.
NB! Dersom ditt spørsmål gjelder vanlig bruk av medisiner, må vi dessverre be deg ta opp dette med lege eller annet helsepersonell. Det blir en type rådgivning vi ikke kan gi.