Får motsatt effekt av amfetamin?

Hei! Jeg har lest gjentatte artikler om amfetamin at det gir økt energi osv.. Jeg har prøvd dette nå, liten mengde men jeg får motsatt effekt. Jeg mister absolutt all energi og blir sengeliggende og får influensa lignende symptomer. Hva kan det være?

kvinne/jente |
28 år |
oslo

  Rusinfo svarer:

Det er ikke vanlig å bli slapp og sengeliggende av amfetamin. Vi kan ikke hjelpe deg å finne en årsak til hvorfor dette har skjedd med deg. En lege kan kanskje undersøke deg og ta prøver/tester .

Hvis dette kun skjer når du tar amfetamin er det kanskje lurt å la være å ta det. I alle fall til du har snakket med en lege, og fått utelukket at det er andre årsaker enn ametaminbruk som gjorde deg syk.

Send inn spørsmål

Personlig kodeord Finn tilbake til ditt spørsmål ved å lage et kodeord du senere kan søke med. NB! RUSinfo er en anonym tjeneste. Unngå å oppgi personopplysninger i ditt kodeord. Du får svar så fort som mulig, innen en uke.

Send inn spørsmål

Personlig kodeord Finn tilbake til ditt spørsmål ved å lage et kodeord du senere kan søke med. NB! RUSinfo er en anonym tjeneste. Unngå å oppgi personopplysninger i ditt kodeord. Du får svar så fort som mulig, innen en uke.

fant du ikke det du lette etter?

Personlig kodeord Finn tilbake til ditt spørsmål ved å lage et kodeord du senere kan søke med. NB! RUSinfo er en anonym tjeneste. Unngå å oppgi personopplysninger i ditt kodeord. Du får svar så fort som mulig, innen en uke.

Velkommen til RUSinfo!

HAP-app: Det har vist seg at appen trenger full oppgradering for å virke som den skal i iOS. Vi har funnet et firma som vil jobbe med oppgraderingen, men det kan ta litt tid og vi beklager til alle som savner appen