Kjæreste med eksnarkoman.

Hei. Jeg tar kontakt fordi jeg er usikker og uvitende.. jeg vil veldig gjerne få svar på noen ting jeg lurer på angående samboeren min. …

Bomskudd i halsen…… :/

Jeg har sittet i halsen for første gang ….. eller rettere sagt en kompis satt i halsen for meg. Han bommet med en del subutex …