Anonym spørreundersøkelse

Svar på spørsmål om din rusmiddelbruk, og bli med på å forme fremtidens rusmiddelpolitikk!

Anonym undersøkelse

Svar på spørsmål om din rusmiddelbruk, og bli med på å forme fremtidens rusmiddelpolitikk!

Sterke smerter i blæren av ketamin

Jeg har fått noen behandlinger med Ketamin intravenøst som smertelindring. Det ga ingen effekt mor smerter, men plutselig fikk jeg problemer med vannlating og sterke smerter i blæren. Ser på Rusinfo at Ketamin kan skade blæren. Ble veldig fortvilet, og vil gjerne vite om en slik skade kan gå over av seg selv, eller om det finnes noen behandling?

kvinne/jente |
75 år |
oslo

  Rusinfo svarer:

Dette svaret er mer enn ett år gammelt. Endringer i lov- og regelverk kan ha skjedd siden publisering.

Det stemmer at høye og jevnlige inntak med ketamin kan skade blæren, men vi har ikke hørt om at dette har skjedd ved bruk av lave terapeutiske doser. Plager som kan oppstå ved terapeutisk bruk skal være forbigående. Hvis du er veldig bekymret for dette kan det være lurt å kontakte lege for en utredning slik at dere finner ut om det er noe galt.

Var du fornøyd med svaret? Gi oss tilbakemelding her!

Send inn spørsmål

Personlig kodeord Finn tilbake til ditt spørsmål ved å lage et kodeord du senere kan søke med. Du får svar så fort som mulig, innen en uke.
NB! RUSinfo er en anonym tjeneste. Unngå å oppgi personopplysninger i ditt kodeord.  

Send inn spørsmål

Personlig kodeord Finn tilbake til ditt spørsmål ved å lage et kodeord du senere kan søke med. Du får svar så fort som mulig, innen en uke.
NB! RUSinfo er en anonym tjeneste. Unngå å oppgi personopplysninger i ditt kodeord.  

fant du ikke det du lette etter?

Personlig kodeord Finn tilbake til ditt spørsmål ved å lage et kodeord du senere kan søke med. Du får svar så fort som mulig, innen en uke.
NB! RUSinfo er en anonym tjeneste. Unngå å oppgi personopplysninger i ditt kodeord.