Ruskontrakt over 18?
Hei, fikk i går et forelegg for besittelse og bruk av 2g cannabis. Jeg er en ambisiøs student og har funnet ut at dette kan …
Faren min har diabetes 2

Hva er diabetes 2?? Hvorfor får man det?? Hva gjør det???Kan man dø??
Gutt, 14 år fra Østfold
Jeg får ikke til å slutte med amfetamin

Hei.
Jeg har et rusproblem. Jeg har vært sykemeldt fra jobb pga IBS (irritabel tarm syndrom) men klarer ikke å komme meg i jobb igjen …