Irrelevant – Behandlingsform alkohol

Jeg har ført regnskap med drikkingen min siden 2012. De to siste årene kan jeg med sikkerhet si at jeg har drukket 45 enheter/uke i …
Behandlingsform, alkohol
Jeg er en mann på 59 år, som innser at jeg har pådratt meg et alkoholproblem som har utviklet seg over endel år. Siste to …
Narkoman – bruke lysken
HVIS MAN HAR BRUKT LYSKEN I 10 ÅR, HVOR FARLIG ER DETTE
Mann, 53 år fra Nordland
Ritalin – farlig å bråseponere?

Er der farlig å bråseponere Ritalin dersom man har brukt dette i flere år?
Hvilke bivirkninger er itilfellet vanlig å få?
Kvinne, 24 år fra Oslo
Styrke på Stesolid

Er styrken på Stesolid 25mg?
Kvinne, 66 år fra Hordaland
Er Xanax verre enn kokain?

er xanax verre en kokain
Mann, 15 år fra Nordland