Hvor mange tabletter for å dø

hei jeg luer på hvor mange antipsykotika tableter jeg må ta for også dø den jeg bruker heter Aripiprazol (Abilify) og hvor mye sovemedesin må jeg ta før det er dødeligt.

Kvinne, 14 år fra Rogaland
RUStelefonen svarer:
Vi kan ikke gi deg denne informasjonen, fordi vi vil ikke at du skal dø. Vi håper at du heller tør å åpne deg og snakke med noen om det som er vanskelig. Har du noen foreldre, familie, eller andre voksne du stoler på, synes vi du skal snakke med de.
Du kan ringe eller chatte med Kirkens SOS som er døgnåpne på telefon 22 40 00 40. Kors På Halsen har også både telefontjeneste, chat, chatterom og tar imot spørsmål. Du kan også ta kontakt med Helsestasjon for ungdom der du bor.