Hvor lenge det tar før hasj går ut av pisset mitt

Hei, jeg lurer på hvor lenge det tar før hasj går ut av pisset mitt etter at jeg har røyka 3-6 gram med hasj i uka i ca 5 uker.

Mann, 15 år fra Telemark
RUStelefonen svarer:
Det er dessverre umulig å si akkurat når du blir rein, fordi det varierer fra person til person hvor lang tid det tar.
Men generelt kan THC­-syre normalt påvises i urin opptil én uke etter et enkeltinntak, men ofte kortere tid. Ved daglig røyking over lengre tid kan det ta flere uker, og noen ganger også måneder, etter siste inntak før THC-­syre ikke lenger kan spores i en urinprøve.
Siden du har røyka ganske mye i fem uker, må du nok regne med å slå ut på en urinprøve i noen uker.