Oversikt på hvor man kan få hjelp til hasj/cannabis-avvenning?

Hei!
Lurer på om dere har oversikt på hvor man kan få hjelp til hasj/cannabis-avvenning i Viken fylke?
Hvilke tilbud finnes det dersom man trenger hjelp til å slutte og har prøvd selv i mange år?

Kvinne, 32 år fra Østfold
RUStelefonen svarer:
Du finner oversikt over tilbud for problemer med illegale stoffer på Helse Norge sine sider. Du kan søke på region og kommune. Du trenger henvisning for disse tilbudene, det enkleste er å få dette av din fastlege.
Ut over dette kan det hende hasjavvenning.no har et tilbud i nærheten av deg. Noen får også god hjelp gjennom ideelle organisasjoner, f.eks. Anonyme Narkomane (NA).
Du kan også bruke vår app som en del av et helhetlig opplegg for å slutte med cannabis.