Kunne trengt dere i påsken…

Dette svaret er mer enn ett år gammelt. Endringer i lov- og regelverk kan ha skjedd siden publisering.

Kunne trengt dere i påsken…

Mann, 38 år fra Møre og Romsdal


RUStelefonen svarer:

Vi forstår godt at det er et behov for å kontakte oss utover våre åpningstider. I den forbindelse gjør vi oppmerksom på at vi først og fremst er en informasjonstjeneste. Men, om du er i en vanskelig situasjon og trenger å snakke med noen, så finnes det tjenester som er åpne døgnet rundt, hele året – som f.eks. Kirkens SOS 22 40 00 40 eller Mental Helse 116 123.

For øvrig er du selvfølgelig velkommen til å kontakte oss ved behov i åpningstidene.

Var du fornøyd med svaret? Gi oss tilbakemelding her!

Send inn spørsmål

Personlig kodeord Finn tilbake til ditt spørsmål ved å lage et kodeord du senere kan søke med. Du får svar så fort som mulig, innen en uke.
NB! RUSinfo sin spørretjeneste er anonym. Unngå å oppgi personopplysninger i ditt kodeord.  

Send inn spørsmål

Personlig kodeord Finn tilbake til ditt spørsmål ved å lage et kodeord du senere kan søke med. Du får svar så fort som mulig, innen en uke.
NB! RUSinfo sin spørretjeneste er anonym. Unngå å oppgi personopplysninger i ditt kodeord.  

fant du ikke det du lette etter?

Personlig kodeord Finn tilbake til ditt spørsmål ved å lage et kodeord du senere kan søke med. Du får svar så fort som mulig, innen en uke.
NB! RUSinfo sin spørretjeneste er anonym. Unngå å oppgi personopplysninger i ditt kodeord.  

Chatten vår er helt anonym

Vi lagrer ikke noe, og det du skriver kan ikke spores. Samtalen slettes automatisk når du lukker chatten. Har du behov for helsehjelp, må du kontakte helsevesenet.