Endte opp med å ta litt over 2g MDMA

For ca en uke siden endte jeg opp med å ta litt over 2g MDMA iløpet av ca 6-7 timer. Jeg misbruker MDMA ganske ofte og dette er pågående, siden slutten av februar har jeg tatt nesten 7g MDMA, sist jeg brukte var i går kveld med en dose på 300mg. Nå sliter jeg med å sove, angst er på topp, kroppstemperaturen min er helt gåkk, jeg dissosierer veldig mye og du vet den følelsen når du står opp for raskt og du blir svimmel og synet ditt svartner litt, dette skjer flere ganger om dagen selv om jeg sitter eller ligger nede. Jeg har prøvd å søke på nettet men finner ikke noen som snakker om dette så jeg er redd for at jeg har fullstendig ødelagt meg selv, en respons hadde jeg satt pris på

Mann, 18 år fra Trøndelag
RUStelefonen svarer:
Så bra at du sier fra. Når det er akutt og du føler deg såpass dårlig, bør du kontakte medisinsk personell med én gang. Du kan feks. ringe Giftinfo eller 113. Begge er døgnåpne. Vi gjør samtidig oppmerksom på at vi ikke er en akuttjeneste og at det kan ta flere dager å få svar på spørsmål, så ved akutt bekymring må legevakt kontaktes.
Hvis du vil snakke med noen om hvordan dette påvirker deg, og om det er lurt å kanskje be om hjelp, så ta kontakt med oss på telefonen. Vi kan gi deg gode tips til hvordan du kan få det bedre og hva som ev. kunne være nyttig hjelp for deg.