Skulle ønske dere var tilgjengelig helg og utenfor «kontortid» Det er jo faktisk da folk trenger dere. Som jeg trenger dere nå. Bra alt annet altså. Vil ikke bare klage

Mann, 38 år fra Møre og Romsdal
RUStelefonen svarer:
Takk for tilbakemelding. Vi skulle også ønske vi kunne ha åpent lengre og i helgene. Vi har dessverre ikke ressurser til å fortsette å ha åpent så mye som vi vil.
Tidligere hadde vi senere åpningstider (13-21) og åpent alle dager. Men analyser av når folk kontakter oss, har vist at pågangen faktisk er størst mellom 11 og 18 på hverdager. Dette, og mangel på ressurser (penger), er årsakene til at vi har åpent som vi har.