Hva skjer om jeg blander Quetiapin, Sobril, sprit og Ksalol?

1. hva skjer om jeg blander 625 mg quetiapin, 300 mg sobril og sprit (40%)?
1. hva skjer om jeg blander (samme som over) men med evt ksalol?

Annet, 20 år fra Vestfold
RUStelefonen svarer:
Det blir en type brukerveiledning vi ikke kan gi. Uansett er det også sånn at ulike personer kan ha varierende toleranse for disse stoffene, slik at hva som vil skje med en person A, ikke nødvendigvis er tilfelle for en person B.
Hva vi derimot kan si er at dersom du spør om dette fordi du har det vanskelig og vil skade deg selv, vil vi heller oppfordre deg til å snakke med noen som kan hjelpe deg med å få det bedre. Det finnes hjelp å få, forutsatt at du ber om denne hjelpen. I denne oversikten fra Ung.no finner du mange hjelpetjenester du kan benytte deg av. Se gjerne også denne artikkelen fra Rådet for psykisk helse.