Rød og hoven etter steroidesprøyte, hva gjør jeg?

Jeg har for første gang satt en sprøyte med steroider i skulderen hvor jeg brukte en insulinsprøyte på 12.7mm nå er jeg råd og hoven, vondt å løfte ting tokk sprøyten på fredag så det er gått 3dager, hva gjør jeg

Mann, 19 år fra Troms


RUStelefonen svarer:

Vi gjør oppmerksom på at dette ikke er en akuttjeneste – det kan ta opptil flere dager å få svar.

Vi anbefaler at du får helsepersonell til å se på dette, og ta en vurdering. Ta kontakt med din legevakt, telefon 116 117.

For øvrig vil vi også tipse om Dopingkontakten, som har bedre kompetanse på dopingmidler enn hva vi har.

fant du ikke det du lette etter?

I vår spørsmål- og svartjeneste har vi besvart mange tusen spørsmål fra våre brukere. 
 
Sender du inn et spørsmål, så kan du regne med at det blir besvart i løpet av kort tid på hverdager
 
Hverdager 
11:00 – 14:30
 
15:00 – 18:00
 
Lørdag og søndag

STENGT

Åpningstidene kan avvike i ferier og på helligdager.
 
Hverdager 
11:00 – 14:30
 
15:00 – 18:00
 
Lørdag og søndag  
STENGT
 
Åpningstidene kan avvike i ferier og på helligdager.
 
Telefon: 915 08 588


Spør oss


Chat
(Stengt) 


Telefon
(Stengt)


Spør oss


Chat
(Stengt) 


Telefon
(Stengt)

RUStelefonen har nytt navn og ny nettside!

 Velkommen til RUSinfo. Du er fortsatt helt anonym når du kontakter oss!