Hva slags symptomer kan man få dersom man inntar 6 tabletter med Stilnoct?

Hei. Dersom man inntar 6 tabletter med stilnoct.. Hva slags symptomer kan man få? Er det farlig? Hvor lenge etter inntak vil symptomene komme? Og vil man miste bevisstheten?

Kvinne, 19 år fra Vestfold
RUStelefonen svarer:
Symptomer på et større inntak av Stilnoct enn anbefalt er først og fremst økt tretthet. I tillegg er det gjerne også sånn at sjansen for å oppleve mulige bivirkninger blir større, jo større mengder du inntar. Disse mulige bivirkningene er beskrevet i Felleskatalogens omtale. Effekt (og eventuelle bivirkninger) inntreffer vanligvis innen en halvtime etter inntak.
Hvor farlig dette er, kommer delvis an på hvor høy toleranse du har for Stilnoct. Generelt er ikke Stilnoct i større mengder veldig farlig i seg selv, men likevel anbefaler vi at du bruker denne medisinen kun slik den er foreskrevet. Om du er usikker på hvordan du best bør bruke denne medisinen, kan du snakke med legen din om dette.