Tatt Sobril mot angst, kan jeg ta Paracet mot hodepine?

Jeg har tatt 1 Sobril 10mg for å roe ned angsten min. Kan jeg da ta 2 Paracet (500mg pr) samtidig for å ikke ha vondt i hodet?

Kvinne, 22 år fra Oslo
RUStelefonen svarer:
Vi gjør oppmerksom på at dette ikke er en akutt tjeneste  eller medisinsk helsepersonell, og det kan ta opptil flere dager å få svar hos oss. Ved behov for umiddelbar tilbakemelding, ta kontakt med lege eller legevakt på 116 117.
Når det gjelder spørsmål om vanlig bruk av medisiner, er dette noe du helst bør ta opp med legen som skriver dem ut til deg. Generelt kan vi likevel si at en kombinasjon av Sobril og Paracet i forsiktige mengder normalt ikke skal utgjøre noen nevneverdig risiko.