Skal på tisseprøve om noen dager

Hei, jeg røyker hasj veldig lite, men den 17 okt, 19okt, 22okt, 23okt, 24okt, og natt til 25okt har jeg røyka en del, hvor lang tid tar det før det er ute av tisset mitt? jeg har røyket en del gram hver gang.. og jeg skal på tisse prøve om noen få dager, kanskje i morgen.

Kvinne, 17 år fra Oppland
RUStelefonen svarer:
Det er dessverre umulig å gi noe fasitsvar på hvor lang tid det tar før det ikke kan påvises i urinen din lengre. Det er fordi forskjellige folk forbrenner ulike stoffer i forskjellig tempo. Det har også noe å si hvor mye THC hasjen du røyka inneholdt.  Skal vi gi et grovt anslag vil vi tro at du kan teste positivt i et par uker eller mer.
Du kan lese mer om hasj og påvisningstid på våre faktasider om cannabis.