Kvalm og uvel etter en uke med amfetamin, hasj, Xanax og Valium

Hei!
Har brukt speed flere ganger hver dag i ca en uke og har ikke hatt noen problemer. De siste 2 dagene har jeg også røyket hasj og tatt xanax og valium.
Og i dag har jeg vært kvalm og følt meg uvell. Det er litt som om jeg har feber og er slapp. Jeg har også mer angst enn tidligere uten at det har skjedd noe rundt meg som kan ha trigget det.
Kan det være kombinasjonen? Er jo mest sannsynlig syk eller noe sånn, men vil være på det sikre siden sånn at jeg slutter å ta alt på en gang

Mann, 19 år fra Trøndelag
RUStelefonen svarer:
Det er vanlig å få angst og generelt føle seg uvel etter å ha tatt samtlige av de rusmidlene du nevner. Om du har tatt amfetamin flere ganger hver dag i en uke, har du hatt en belastning på kroppen og psyken som det er naturlig at kroppen reagerer på. Det er imidlertid ikke vanlig å få feber. Vi kan ikke si om dette skyldes ettervirkninger/abstinenser, eller om du er syk av andre grunner, men om det ikke blir bedre snart, er det greit å ta en legesjekk.