Hva kan jeg forvente på avrusning?

Hei!
Skal på avrusning og døgnbehandling etter det(forhåpentligvis siste gang).
Jeg vet at dere ikke kan vite akkurat hvilke symptomer som kan være til stede, men hva kan jeg kanskje vente meg på et kort opphold på avrusning?
Jeg har røyket 1-3 g hasj hver dag i 2 måneder, Sniffet amfetamin hver dag(usikker på dose, men det iallefall rundt 7-10 linjer ca) Tatt 30-50 mg valium daglig og 5-10mg ksalol daglig.
Jeg håper og tror det for det meste blir verst psykisk, men hva kan evt fysiske plager være?
Takk for svar!
Mvh En nervøs og motivert 19åring

Mann, 19 år fra Trøndelag
RUStelefonen svarer:
Så bra at du har bestemt deg for å ta i mot hjelp og at du ønsker å forbedre deg på hva som kan komme.
Når det gjelder cannabis og amfetamin, opplever mange abstinensplagene i stor grad i psykisk art – mange blir engstelige, urolige, nedstemt og får problemer med søvn. Du kan lese mer om abstinenser fra amfetamin her, og fra cannabis her.
Når det gjelder Valium og Ksalol, kan abstinensene fra disse innbefatte for eksempel angst, uro, kribling i kroppen, søvnproblemer, skjelvinger, uvirkelighetsfølelse, muskelsmerter og mageproblemer. Du kan lese mer om mulige abstinenser fra benzodiazepiner her.
Fordelen med å være på avrusning, er at du vil få hjelp både til fysiske abstinensplager, søvnproblemer og psykiske utfordringer. Husk at selv om abstinenser kan være ubehagelige, vil de gå over med tiden. Det beste rådet vi derfor kan gi deg er å gi det tid, og ta i mot den hjelpen du kan få. Vi ønsker deg masse lykke til!