Epilepsi anfall av LSD?

Hei jeg har et spørsmål pleide å ta amf før avogtil fikk sizure på speed 3 ganger så kutter de ut 100% hadde en lsd trip der jeg slækjønnte at pulver å alt de drite der er boss. Siden jeg har hatt sizure på speed kan jeg få se på lsd har tat lsd ca 30 ganger aldri sizure jeg teste alltid lsd med test kit. Har hørt at nbome stoff som mage selger som lsd er farlig for sizures. Har tat epilepsi test men de fann ingenting.

Mann, 18 år fra Sogn og Fjordane
RUStelefonen svarer:
Det er litt vanskelig å forstå hva du spør om, men vi antar at spørsmålet ditt gjelder sammenheng mellom LSD og epilepsianfall.
Så vidt vi i RUStelefonen er kjent med er det ikke noe kjent sammenheng mellom epilepsianfall og bruk av LSD. Men på generell basis bør alle som har epilepsi være forsiktig med bruk av rusmidler, da mange opplever at inntak av rusmidler trigger anfall.
Du kan lese mer om LSD, virkning og bivirkninger det kan gi på vår hjemmeside.
Hvis vi ikke har forstått spørsmålet ditt riktig så skriv gjerne inn til oss med et mer klargjørende spørsmål.