Anfall av amfetamin

Hei pleide p ta amfetamine før fikk anfall på de 3 ganger ved forskjellige anledninger kuttet de ut helt. Jeg er veldig inn i psycalics lsd har aldri fått anfall på lsd. Hva kan grunnen være til at jeg har fått de på speed ska nå sies at de har ofte vært 0.5 drops fikk sizure et par timer senre når jeg skulle ta en linje. Fikk og sizure engang jeg tok ritalin å blanda de med speed. Er de overdose jeg har opplevd?. Tok eplepsi test ingen eplepsi. Hva kan grunne være til at jeg får sizure på stimulans men ikke på anna dop. Kan jeg risikere å få sizue på lsd eller hørest dette ut som amf od. Tester alltid lsd min med test kits hadde aldri putta i meg noe jeg ikke vet hva er. Har og opplevd på nedtur på amf at jeg høre lyder å slik har kuttet ut amfetamin 100% pleide bare å bruke de accationaly men ofte i 2 dagers binge

Mann, 18 år fra Sogn og Fjordane
RUStelefonen svarer:
Høye doser amfetamin kan gi kramper, så det kan godt være at det er overdose du har opplevd. Når det er sagt, er ikke vi leger, og kan ikke fortelle deg hva som er årsaken til at du får anfall når du bruker amfetamin eller Ritalin. Kramper og anfall er ikke vanlige bivirkninger av LSD. Dersom du har epilepsi, kan ofte bruk av rusmidler trigge anfall.
Hvis du får anfall av amfetamin, anbefaler vi deg å vurdere å la være å bruke det, da det høres alvorlig ut. Dersom du ikke ønsker å slutte, ber vi deg om å være nøye på å ikke ta høye doser eller blande med andre rusmidler. Vi anbefaler deg også å utredes skikkelig hos en lege dersom du stadig opplever anfall.