Påvisningstid Xanax, Sobril, Subutex og Lyrica

Jeg er en mann på 32 år som går fast på sobril og subutex. Jeg tok 2 mg xanor og 20 mg lyrica på fredag. Jeg skal ta urinprøve på mandag og lurer på om den er rein?

Mann, 32 år fra Rogaland
RUStelefonen svarer:
• Sobril har en påvisningstid i urin på omkring 1 uke etter inntak.
• Subutex kan påvises i urin i opp til 2 uker etter inntak.
• Xanax har en påvisningstid i urin på omkring 1 uke etter inntak. Omdanningsstoffet hydroksyalprazolam kan påvises i opptil 2 uker etter inntak.
• Lyrica har en påvisningstid i urin i opptil 1 uke etter inntak.
Opplysningene er veiledende, og kan variere mellom ulike personer, sett ut i fra mengde inntatt og andre faktorer.