Legen krever plutselig en annen henteordning på Subutex

Hei.
jeg går på subutex 6 mg, trappet ned fra 18 og holdt meg på 8-10 mg daglig.
Tok urinprøver og alle var negative. Da snakker vi for 5 år siden.
Alt har vært helt greit, slet med et apotek men fikk byttet kjapt.
Nå har det selvfølgelig kommet in en NY lege som ikke kjenner meg . Hun forlanger plutselig et møte om henting 1 pr uke med kontroll, noe jeg ikke gjort på 5 år hentet 2 ganger i mnd ved kontroll og nå uten kontroll.
Lever et helt vsnlig liv men subben tar over men funker fint utenom at jeg fått kronisk elvleblest og myyyyyeee hevelser i hender å bein. det forsvinner ikke.
Helt ærlig så røyker jeg cannabis og tar meg en fest (kokain , amf,( benzo en skjelden gang )
Benzo er jeg kun positiv på pga en operasjon i munn.
Lar er noe dritt da dec ødelegger livene våres og du har dem alltid over deg.
trenger tips på møtet og urinprøver som må tas/gjøres snart. Sorry men den må bare være ren men positiv på bupren. så jeg kan trappe ned og leve videre.
Buvidal sprøyten. slår den på buprenorphin?
Kan jeg få en link? leser alle skrekk historier on når folk gått av sub, jeg skal ta det sakte når jeg kommer til 2mg så videre nedover.
Men er i jobb å alt! Høres kanskje dumt ut men fortjener å leve mitt liv uten at jeg er narkoman igjen på heroin med sprøyter ,,ja dere vet resten.

Kvinne, 29 år fra Akershus
RUStelefonen svarer:
Buvidal inneholder buprenorfin, og vil slå ut som dette ved en urinprøve. Vi er litt usikre på hva du ønsker en link til, eller hva slags tips du ønsker til møtet.
Dersom du ønsker å trappe ned på Subutex, anbefaler vi deg å gjøre dette i samråd med lege/LAR, og også vurdere å legge deg inn på avrusning mot slutten av nedtrappingen. Om du opplever at legen stiller urimelige krav og uten grunn endrer på henteordning, kan du kontakte prolar eller pasientombudet for bistand.