Dere er ubrukelige når det gjelder chat
Dere er rett og slett ubrukelige når det gjelder Chat.da dere er bare frekke og gidder ikke prøve og hjelpe engang.

Kvinne, 20 år fra Oslo
RUStelefonen svarer:
Vi forsøker å møte alle som tar kontakt med oss på en god og respektfull måte. Hvis du ikke opplevde ditt møte med oss slik, beklager vi det.
Hvis det  var en spesiell måte vi svarte deg på eller ett spørsmål vi ikke svarte godt nok på så ta gjerne kontakt igjen. Fortell oss så konkret som du kan om hva det var som fikk deg til å reagere så negativt på vår tjeneste. Får vi konkret tilbakemelding kan vi bedre forstå hva vi må forbedre oss på.