Kombinere Cannabis og lsd?

Hei
Bestevennen min og jeg skal snart til Stavanger og bo i telt og hengekøye ute i skogen forskjellige plasser. Vi skal være der rundt en uke.
Vi skal snart kjøpe hasj så vi kan bruke det i drikken og maten vi skal lage. Han har bare laget hasj kake før, men vi har funnet noen enkle oppskrifter vi kan lage med stormkjøkken.
Vi kommer til å ha nok til å ruse oss hver dag, men vi skal ha minst en dag uten hasj fordi vi skal ta lsd noen ganger også.
Vi er begge vandt til å ruse oss, han er egentlig avhengig Molly og hvert avhengig av forskjellige ting i en del år. Jeg har holdt meg til molly frem til nå, men har drevet med det nok til at ingen rundt meg legger merke til det. Så vi klarer å passe på hverandre om noe skjer.
Ettersom jeg ikke har prøvd de stoffene så nærme hverandre i tid lurte egentlig på om hva som kommer til å skje.
Om hallusinasjonene blir sterkere om man tar hasj og lsd samme dag/samtidig.
Hva som er farligst med lsd som vi burde passe på. For eksempel drikke og sånt
Og om det er noe dere anbefaler å gjøre eller ta med for å forbedre trippen.
Vi kjenner noen i Stavanger og har venner vi kan ringe om vi trenger hjelp.

Kvinne, 17 år fra Buskerud
RUStelefonen svarer:
Du stiller flere spørsmål;
Om hallusinasjonene blir sterkere om man tar hasj og lsd samme dag/samtidig?
Ja det kan de bli. Det er mange som opplever sterkere og/eller annerledes rus når de tar cannabis og lsd samtidig. Vi anbefaler deg å være forsiktig med denne kombinasjonen da den gir økt risiko for angstanfall og psykosereaksjoner.
Du kan lese mer om kombinasjon av cannabis og lsd i et tidligere innlegg på ung.no
Hva som er farligst med lsd som vi burde passe på. For eksempel drikke og sånt?
Er litt usikker på hva du mener her, men det som er farligst med å bruke lsd er at du kan bli forvirret og veldig preget av hallusinasjonene. Det kan oppleves som veldig ubehagelig og kan i verste fall føre til riskofylr atferd. Det som har størst betydning er hvor stor dose du tar, og at du har noen til å passe på som ikke er ruset selv. Det anbefales ikke å kombinere LSD med alkohol (hvis det er det mente med «drikke og sånt»)
Og om det er noe dere anbefaler å gjøre eller ta med for å forbedre trippen?
Hva som påvirker trippen utover størrelse på dose er veldig individuelt. Men  å være uthvilt og å sørge for trygge omgivelser med behagelig temperatur er generelt viktig.
Anbefaler dere også å lese om hallusinogener og forholdsregler