Syk med ulike diagnoser?

ETTER mange mage år har jeg vært syk ned forskjellige diagnoser, Nå er alt stoppet opp og jeg orker ikke kjempe lenger,Undersøker siste omvei Ingen pårørende som er istand til å hjelpe. En fastlege som ikke forstår. Tviler på at jeg får hjelp, eller om jeg ikke kan hjelpes, eller Vil hjelpes, Dette livet er ikke verdt noen verdens ting (Red. av h.t anonymitet)

Kvinne, 73 år fra Akershus
RUStelefonen svarer:
Det er leit å høre at du opplever livet som vanskelig og at du ikke får den hjelpen du mener du trenger. Vi i RUStelefonen har mest kunnskap om rus og bruk av rusmidler, og mindre erfaring med psykisk helse. Har du det veldig vanskelig nå, kan du ta kontakt med nærmeste legevakt på 116 117 og få en time på psykiatrisk legevakt. Der kan de også henvise deg videre til riktig hjelp. Du kan også ringe Mental Helse på telefon 116 123 og høre om de kan ha noe råd for hva du kan gjøre, eller hvor du kan få hjelp.