1 Oxynorm 5mg og 1 Quetiapin 5mg er det farlig?
Tok 1 oxynorm 5mg og 1 quetiapin 5mg er det farlig? Merker pulsen øker, hjertet slår hardere og jeg kaldsvetter

Kvinne, 20 år fra Østfold
RUStelefonen svarer:
Dette er ikke en akuttjeneste. Det kan ta flere dager å få svar på skriftlige henvendelser.
Til ditt spørsmål: Denne blandingen kan gi økt effekt av begge tablettene, du kan blir sløvere og trøttere. De andre bivirkningene du nevner, feks. hjertebank, er nevnt under omtale av kvetiapin. Du skriver at du har tatt 5 mg kvetiapin, men vi kjenner ikke til at det finnes mindre enn 25 mg tabletter kvetiapin.
Dersom du opplever ubehag ved denne blandingen, snakk med din lege eller ring Giftinformasjonen dersom det er akutt.