Hvor mange Nobligan og rødvin kan man ta før man dør. Jeg har jeg har 11 nobligan og en del rødvin. Har ikke lyst til å være i denne verden lenger 🙁

Kvinne, 59 år fra Akershus
RUStelefonen svarer:
Først må vi presisere at vi ikke er en akutt tjeneste, og det kan ta opp til 7 virkedager å få svar på innsendte spørsmål.
Vi har ikke lyst til å gi deg informasjon som du vil bruke med hensikt om å ta ditt eget liv. Vi håper at du kan vurdere å snakke med noen som du kan få hjelp fra. Har du noen i hjelpeapparatet du kan ringe? Ring eventuelt legevakt 116 117, Mental helse 116 123, eller Kirkens SOS på 22 40 00 40.