Veldig redd om at jeg har blitt dopet ned eller noe som har skjedd med meg

Hei.
Jeg var på en fest på fredag og jeg drakk en del ja men jeg husker INGENTING som gjør meg veldig redd om at jeg har blitt dopet ned eller noe som har skjedd med meg fordi mine venniner sier jeg dro klokken 01 men jeg kom hjem 03 da blir jeg veldig redd om hva som har skjedd med meg i 2 timer vet ikke helt om det er for sent fordi dette skjedde på fredag kveld og jeg føler meg litt sår nede så vet ikke helt 😅

Kvinne, 23 år fra Oslo
RUStelefonen svarer:
Det er ikke åpenbart for oss hva som er kjernen i spørsmålet ditt, så vi svarer generelt.
Det er fullt mulig å glemme et par timer uten å være ruspåvirket av annet enn alkohol. Hvis du er redd for å ha blitt dopet ned på andre ting, kan du ta en urinprøve av deg selv og sette i fryser. Be lege om analyse eller snakk med Fürst. En rekke stoffer går fort ut av urinen, så i mange tilfeller kan det være for sent å påvise noe tre dager etter.
Er du bekymret for om du har vært utsatt for seksuelle overgrep, snakk ev. med helsepersonell og politi om dette.
PS, det kan ta flere dager å få svar på nettsiden. Hvis du trenger raskt svar en annen, ta heller kontakt på telefon eller chat i åpningstiden.