Typen min har tatt Antabus i ølen min

Hei typen min har tatt antabus i ølen min,2 stk som jeg drakk og nå har jeg så mye smerter i magen og skikkelig uvel og svimmel.Hva kan jeg gjøre?

Kvinne, 36 år fra Hordaland
RUStelefonen svarer:
Vi gjør oppmerksom på at vi ikke er en akuttjeneste – det kan ta opptil flere dager å få svar. Dersom du opplever akutte symptomer bør du kontakte helsepersonell, som AMK 113, Legevakt 116 117 eller Giftinformasjonen 22 59 13 00.
For øvrig vil vi understreke at det ikke under noen omstendigheter er greit at noen har ting i drikken din uten din viten. Vi håper at du tar de nødvendige grepene for å unngå at noe lignende skjer igjen.