Blande Rivotril, Subutex og speed

Hva kan mann forvente av og ta 5 rivotril og 0.4mg med subutext også skyter 0.25g med speed? Annbefales dette? Har røykt hasj noen ganger før, og tenker å ta dette no, hva kan jeg forvente ?

Mann, 16 år fra Hordaland
RUStelefonen svarer:
Vi vil absolutt ikke anbefale en slik kombinasjon. Det er en stor forskjell på å røyke hasj innimellom og å ta disse rusmidlene du nevner, det kan være direkte farlig for deg. Det er dessuten ikke slik at å blande ulike rusmidler gir en bedre rus, som regel tvert i mot. Vi vet ikke hvorfor du tenker på dette, men dersom du har det vanskelig, anbefaler vi deg å snakke med noen om hvordan du har det. Vil anbefale deg å lese om de ulike stoffene på våre sider.