Altfor stor dose MDMA

Hei, jeg var på fest igår hvor jeg fikk i meg en alt for stor dose molly (750mg) i tillegg til alkohol. Jeg hadde en ganske kraftig reaksjon men klarte etterhvert å ta meg sammen så de ringte ikke ambulansen. Idag kom jeg hjem og måtte ta adhd-medisin/medikinet (50mg), jeg får som regel ganske økt puls å kan begynne å skjelve litt som bivirkning av medisinen men syns kanskje det var litt ekstra nå… Burde jeg være redd/gjøre noe med det?

Kvinne, 16 år fra Troms
RUStelefonen svarer:
Vi vil minne deg på at vi ikke er en akuttjeneste, og det kan ta opp til 7 dager før du får svar på innsendte spørsmål.
750 mg MDMA er en svært høy dose,  en brukerdose pleier å ligge på 60-125 mg. Så høye doser kan være veldig farlig. Vi er ikke helsepersonell og kan ikke vurdere din tilstand, men dersom du opplever ubehageligheter bør du oppsøke lege for en sjekk.
Er du akutt bekymret for din helsetilstand, ring enten 113 eller spør Giftinformasjonen (22 59 13 00) om veiledning.