Hei har fått antispykotika å lurte Hvordan sette heroin å hvordan man skal koke d får ikke til å sove m den dritten i systemet så tenkte å sette heroin

Mann, 23 år fra Møre og Romsdal
RUStelefonen svarer:
Vi kan ikke gi deg informasjon om hvordan du skal tilberede og sette heroin, fordi vi ikke har lov til å gi denne formen for brukerveiledning.
Hvis du ikke har brukt heroin tidligere, anbefaler vi deg å tenke deg godt om før du prøver. Å begynne med heroin vil etter all sannsynlighet forverre livssituasjonen din på de aller fleste måter. Det som kan virke som en god løsning nå, vil få store konsekvenser for deg i tiden fremover dersom du hekter deg på dette. Om du ikke får sove eller du ikke har det bra med medisinene dine, bør du snakke med lege/psykiater og få hjelp der, slik at du får det bedre.