Blande diverse medikamenter med alkohol

Hva skjer om jeg blander 20 zopiclone piller, 10 stilnoct, 15 sobril piller, og et par sterke paracet og 20 seroquel piller, og blander det med alkohol?

Kvinne, 19 år fra Østfold
RUStelefonen svarer:
Om du har det vanskelig og vurderer å skade deg selv eller å ta ditt eget liv, håper vi at du vurderer å snakke med noen som kan hjelpe deg. Vi anbefaler deg å ta kontakt med fastlegen din for henvisning til psykisk helsehjelp.
Mental helse er en døgnåpen anonym hjelpetelefon du kan ringe for å snakke med noen om det som er vanskelig. Trenger du øyeblikkelig hjelp bør du ringe legevakten på 116 117 og få akutt hjelp for selvmordstankene dine.