Tannverk men urolig for overdose

Hei. Har utrolig tannverk og har ikke fått time enda. Litt urolig for overdose. Jeg tar nå 1g paracet + 600 mg og altermol (står 500 mg + 30 mg på brettet) veier 100 kg nå så har jo en del å gå på. Hvor ofte kan jeg ta dette uten at det blir overdose? Går også på lamictal 450 mg og 20 antidepressiva 1 dag hver dag pga bipolar. Tatt overdose med vilje i mine yngre dager men det vil jeg helst slitte nå. Håper på ett positivt svar.

Kvinne, 45 år fra Troms
RUStelefonen svarer:
Vi er ikke helsepersonell og kan dessverre ikke svare på spørsmål om riktig medisinering. Du kan finne doseanbefalinger på felleskatalogen, under de ulike medikamentene du lurer på. Vær oppmerksom på at både Paracet og Altermol inneholder paracetamol. Du kan også gjøre interaksjonsøk her. Vi anbefaler deg uansett å snakke med tannlege eller lege om denne kombinasjonen.
Vi ønsker å legge til at spørsmål som sendes inn på vår hjemmeside besvares i ukedager, og det kan ta opp til 7 virkedager før svar. Om du lurer på noe vedrørende overdosering og trenger svar raskt, kan du kontakte Giftinformasjonen på 22 59 13 00, de er døgnåpne.
Vi ønsker deg god bedring!