Hvor mange piller og hvilke piller for å ta sitt eget liv?

Hei, jeg er 15 og har hatt veldig vanskelige tider opp gjennom årene, jeg har for eksempel kuttet meg selv og tatt mange piller men det skjer aldri noe. Jeg vil bare dø, men når jeg prøver å ta livet mitt kommer det alltid noen med en unnskyldning for at jeg skal leve. Så jeg lurte på om hvor mange piller og hvilke piller burde man bruke for at det skal være effektivt mot å ta sitt eget liv?
hilsen en som ikke skjenner seg selv lengre.

Annet, 15 år fra Hordaland
RUStelefonen svarer:
Det er leit å høre at du ønsker å ta ditt eget liv. Vi kommer nok ikke til å gi deg en oppskrift på hvordan du skal få det til, da vi ikke ønsker at du skal dø. Selv om det ikke føles slik nå, så er vi helt sikre på at du kommer til å få det bedre. Vi håper at du kan snakke med noen om dine tanker, enten noen i familien, en venn, eller for eksempel en lærer. Vi tror også at du kan ha godt av å snakke med en psykolog. Vi anbefaler deg å kontakte helsestasjon for ungdom, eller snakke med dine foresatte om at du trenger noen å snakke med, slik at du kan bli henvist videre.
Du kan også snakke anonymt med noen på Kors på Halsen.