Injisere subutex og amfetamin i lysken

eg injiserte ein coctail med subutex og amfetamin i lysken og fekk lyst blodsvar og eg trykkte in like vell. Nå er det ca 8-10 timer siden og det brenner under beina mine og eg lurer på hva det kan vere?

Mann, 39 år fra Hordaland
RUStelefonen svarer:
Det kan være grunn til å tro at du ikke har truffet riktig og fått bomskudd. Da vil mye av rusmidlene bli liggene i vevet,  og blir ikke transporters med blodet.  Etter et bomskudd vil stoffet bli liggende og irritere muskelen eller vevet der du har truffet. Du vil da sannsynligvis hovne opp rundt stikkstedet og det kan gjøre vondt. Hvor lenge det vil være vondt er avhengig av om det blir betent eller ikke. Hvis dette fortsetter å plage deg anbefaler vi deg å  ta kontakt med feltpleie eller legevakt.