Cannabis i hudkrem

Hudpleie og THC CANNIBAS! Var sammen med en kvinne som hadde en merkelig oppførsel og brukte et slags hudkrem /pudder titt og ofte og han uvane med og gå på toalettet ofte og også med person forandring som kunne utløse sinne og med ansikt forandringer som så helt tåpelig ut. Dette pudderet /hudkrem ble ofte brukt i ansiktet med en slags pute for påføres. Kunne spise mye til frokost med resten av dagen kunne det bli lite av mat og glad i søtsaker. Ikke hele tiden. Men! Jeg synes det ble litt for ofte brukt dette hudkrem produktet for ansiktet og for ofte på toalettet. Spesielt på restaurant /kafé. ..

Mann, 62 år fra Sogn og Fjordane
RUStelefonen svarer:
Vi kan se at det er noe du reagerer på med tanke på hyppig bruk av hudkrem for ansiktet og gjentagende toalettbesøk hos en kvinne du var sammen med. Det kan virke som om du mistenker at hun brukte en hudkrem med cannabis i, men vi er ikke kjent med at det finnes noen hudkrem som man faktisk kan bli beruset av å bruke. Midlertidig personlighetsforandring kan riktignok være et symptom på å være påvirket av cannabis eller andre rusmidler, ja. Men utover det er vi usikre på hva vi kan si om dette. Har du forsøkt å snakke med henne direkte om dette? Hvis ikke, anbefaler vi vår guide Hvordan snakke med noen om deres rusbruk.
Du er velkommen til å ta kontakt med oss igjen på chat eller telefon dersom du ønsker å snakke nærmere om dette.