Har Polynevropati etter alkoholmisbruk i ca 50 år. Fikk en oppskrift for dette på Majorstua smerteklinikk. Og det ble 800 mg Nevrontin opp til 3600 mg pr døgn. Bruker 3x 800mg og Nobligan Retard 200 mg 2x pr døgn. Denne kombinasjonen har hjulpet meg å slippe de forferdelige smertene under føttene og balansen. Nå har jeg spørsmål. Det jævlige med dette er at ved Nevrontin forsvinner all med reisning og blir impotent. Kan jeg slutte med Nevrontin, trappe ned og få ereksjonen tilbake og beholde smertefrie føtter( de brenner og stikker ellers uten Nobligan. Og jeg har jo gått sakte oppover til der jeg er nå. Selv om jeg er 75 år, så er jo lysten på seks der, men ereksjon ef umulig. Er glad for svar på mine spørsmål.
Vennlig hilsen NN

Mann, 75 år fra Akershus


RUStelefonen svarer:

Dette spørsmålet er utenfor vårt fagfelt. Det er noe du må snakke med de som skriver ut medikamentene til deg, eller med fastlege. Ev. kan du be om å henvises til urolog for utredning.