Misfornøyd og føler meg utestengt av deres veiledere

Jeg satt å skrev med en veileder i den anonyme chatten da jeg plutselig ble utestengt, dette tenker jeg er veldig uprofesjonelt av deres veiledere og dere bør ha en samtale om dette. Jeg føler meg både krenket og undertrykket av deres veiledere. Hadde vært flott om dere hadde åpnet chatten igjen slik at jeg kan fortsette med problemene mine. Mitt spørsmål er : kan dere åpne chatten igjen?

Kvinne, 17 år fra Akershus
RUStelefonen svarer:
Det er leit om du føler deg krenket og undertrykket av våre veiledere. Vi vet ikke hva som kan ha skjedd, men det kan ha vært en teknisk feil som gjorde at chatten ble brutt. Vi avslutter aldri en chat uten å avklare at chatten avsluttes, med mindre det er god grunn til det (for eksempel trusler).
Vi vet ikke hva som har skjedd her, men ta gjerne kontakt igjen for å gi oss mer informasjon om hendelsen.
Chatten vår er åpen mandag – fredag mellom 11-18. Opplever du problemer med å komme gjennom innenfor åpningstiden, skyldes det enten kø eller i blant teknisk feil.