MDMA og Cannabis ( Hasj ) og mye HASJ

Jeg har tatt mdma tilsammen 7 ganger sammen med alkohol og jeg har ikke tenkt noe over det i det siste, jeg har også røyka femten ganger.

Mann, 9 år fra Østfold
RUStelefonen svarer:
Her er vi litt usikre på hva du egentlig lurer på. Du er velkommen til å skrive inn på nytt med litt mer informasjon, eller du kan snakke med oss på telefon eller chat i åpningstidene. Vi vil for øvrig tipse om at du bør unngå å kombinere MDMA og alkohol, særlig i større mengder, da dette øker dehydreringen i kroppen, som igjen øker risikoen for bi- og skadevirkninger.
Men – hvis det faktisk stemmer at du kun er 9 år gammel, er dette alvorlig. Da bør du snakke med noen voksne rundt deg som kan hjelpe deg, f.eks. i familien eller på skolen. Du kan også ringe Alarmtelefonen 116 111.