I går prøvde jeg sprøyte trollmekk og nå har jeg dårlig kropsfunksjon

Jeg var med rivotril gjengen i haugesund unda trollbruen også hadde jeg bare 0.5 med trollmekk også mente han ene på 12 og ein halv rivotril at man kunne sprøyte trollmekk og at han gjør det hele tiden han er tom for knall. så tok han fram ein ølboks og begynte og koke på trollmekken og fant fram et filter fra en sneip og skøyt det rett i ræva på meg (jeg har nesten ingen blodårer) også tok det kanskje 20 sekund og jeg har aldri vert så høy før minnes om syren som [anonymisert] hadde som mange døde av. jeg tror også ølen hadde litt effekt da jeg ikke kunne gå. etterhvert ble jeg jevla dårlig og begynte drikke og ta alt jeg kunne for og sove. jeg skøyt 0.2 med knall, tok 2 xanax også fant jeg ut at litt fartknall hadde gjort det bedre men endte opp med at det ble verre og jeg fikk ikke sove. så drakk jeg to halvliter kgb og tok 11 tramadol, etter 1 timer fikk jeg ikke sove og begynte se spøkelser, så hadde ene rivotril karen en flaske med rivotril som jeg bare drakk av hele saken, siden rivotril smaker godt spiste jeg kanskje litt over 50 stk som jeg svinet rett av etter er kvarter tjue minutt.
jeg er bare veldig usikker om dette her var ordinær trollmekk med 2/3 tobakk og 1/3 bruning
etter denne dramatiske kvelden er jeg ikke bare avhenging av knall og speed og bruning men også rivotril og alkohol
jeg skylder også rivotril gjengen fire tusen kroner og må nå flytte til vestlandet.
hva gjør man etter man har injisert trollmekk og øl og toke rivotril trmadol speed xanax og sett spøkelser?

Mann, 54 år fra Hordaland
RUStelefonen svarer:
Dette høres ut som en ganske voldsom opplevelse. Vi vet ikke hvordan det går med deg nå, men dersom du fremdeles opplever problemer som følge av denne episoden, anbefaler vi at du tar en sjekk hos helsepersonell – f.eks. lege, feltpleie eller lignende. Her beskriver du tross alt et svært stort inntak av flere ulike rusmidler, noe som potensielt kan være ganske farlig. Vi vet ikke så mye om deg og din historikk, så det er litt begrenset hva vi kan råde deg til å gjøre – men i alle fall vil vi oppfordre deg til å oppsøke hjelp så sant du tenker at du har behov for det.